sobota, 31. december 2016

Prazniki se poslavljajo

Mislim, da je to eden zadnjih izdelkov na božično tematiko do prihodnje pozne jeseni. Po celi seriji adventnih kartončkov sem izdelala še zadnjega. Nastal je po navdihu izziva v Craft-alnici. Prilagodila sem obliko ... najprej sem nameravala narediti nekakšno miniaturo, vendar se je zataknilo pri šablonah ... vse, ki jih premorem na to temo so ogromne in droben kartonček bi prekrile v celoti.


Podlago sem poškropila z vodo z bleščicami, nato sem ozadje pobarvala z Izinkom v metalno turkizni barvi. Barvo sem močno razredčila, malo več barve sem nanesla ob robu, malo manj po sredini. Nato sem s šablono Najlepši par izrezala pravokotnik, v katerega sem vrezala božično drevesce. Pravokotnik sem na desni strani obrezala vzporedno z obliko drevesca. Nazadnje sem še naredila snežinke. Najprej sem jih izrezala: turkizno in rožnato sem barvala z Izinki, belo pa sem posula s prozornim prahom z mavričnim leskom ter segrela.
Sledilo je lepljenje: na podlago sem zalepila kartonček z drevescem. Uporabila sem lepilo v spreju. Na posamezna mesta sem dodala kristalčke ter na vrh zvezdo. Še preden sem zalepila zvezdo sem iz bleščečega papirja naredila obrobo za luknjo (naredila sem jo z najmanjšo šablono za krog, kar jih premorem). Čisto na koncu sem prilepila še tri snežinke - ko se je vse lepljenje posušilo, sem dodala še rdeč trak.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Izink (Jasmine; Topaz; Orchid)
DODATKI
rdeč trak; rdeči kristalčki (rhinestones); zvezdica iz perlic; 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Newcastle snowflake; Bristol snowflake; Sparkling tree tile); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Dotted circles); QuicKutz (Sparkles)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper - Angle cut)

5 komentarjev:

cheiro urgia pravi ...

Krasna kombinacija okrašene smrekice in snežnih kristalov, bleščeče ozadje pa za piko na i. Izrez smrekice je čudovit, in zelo domiselno si ga umestila na svoj tag. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

Lp,
Veronika

Linda Callahan pravi ...

Beautiful tag! Love the wintry colors! Glad you shared it at FMS!

Jen Brum pravi ...

What a beautiful tag! Love the snowflakes and pops of red! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Goga pravi ...

Najprej naj ti zaželim srečno Novo leto.
Krasen tagec si naredila, tak lepo svetlč in prav res Novoletno obarvan.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasen tag je nastal. Izbrala si lepe barve.
Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022