sobota, 18. oktober 2014

Preprosta voščilnica

Voščilnico sem izdelala za Friday Sketches. Tokrat nismo imeli sponzorja, zato sem lahko uporabila material iz svojih zalog. Dolgo sem razmišljala, kaj naj postavim v okvirček: fotografijo? lepo misel? določeno štampiljko?

Zamisel je nastala kar sama po sebi. Najprej sem izdelala okvirček - v Wordu in ga natisnila na rjavo osnovo za voščilnice. Novi tiskalnik to zmore (stari takega zalogaja papirja ni bil sposoben prežvečiti). Nato semo  s pomočjo šablon senčila zgornji vogal in okroglino pod kartončkom. Nekje vmes sem se spomnila na mojo Memory Box šablono ... Na koncu sem še "odtisnila" šive na srca in voščilnica je narejena.


Ker je moja šablona "naluknjana" in ustvari vzorec, sem se odločila, da je to čisto dovolj in ne potrebuje treh dodatkov, kot so spodaj na skici. Tudi misel je izražena simbolno, s srci.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
Taylored Expressions (Sugar cube)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Cheery Lynn (Expandable quilling strip) Memory Box (Gorgeous Gardenia); Paper Smooches (Stitches)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800; Rayher stencil (Circles)

9 komentarjev:

Elizabeth Hart pravi ...

Love how this turned out with the sketch as inspiration!! Thanks so much for joining us this week at the Creative Fingers challenge, Elizabeth (DT)

Helena pravi ...

Enkratna - vrtnice lepo pašejo v okvirček (ups, malce izven okvirčka- kar pa je še bol zanimivo).

Vladuška pravi ...

Preprosto in lepo.

NanaConnie pravi ...

Very lovely! I want to thank you for choosing Through the Craft Room Door as one of your challenges this week. Good luck and come play with us again soon, won't you?
NanaConnie DT

tilly pravi ...

a lovely card and layout, thank you for joining in our challenge at Crafty Catz, hope to see you again
Tilly

Unknown pravi ...

Really lovely and elegant card, perfect for many occassions. Thank you for joining our 'black plus one' challenge at Crafty Catz and don't forget to come back tomorrow for a brand new one. Good luck in the draw!
Hugs,
Anna xxx

cheryl pravi ...

this is gorgeous,so beautiful bless you for playing at That craft place this week hugs Cherylxxxx

Janja pravi ...

Odlično si se lotila izziva. Čudovita voščilnica. Lp

Ne-Ja pravi ...

Preprosta eleganca - še dobro, da imaš nov printer, ker okvir res zapolni sliko :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022