petek, 13. junij 2014

Poročna - navdih, moja spalnica


Naredila sem še eno poročno čestitko. Za navdih sem uporabila svojo spalnico, vendar končni izdelek ni tak, kot sem si ga predstavljala.

Prvi problem se je pojavil, ker nimam nobene primerne štampiljke na to temo, platnice pa so pretrde, da bi besedilo lahko natisnila direktno na podlago. Drugi problem pa je predebela konica flomastra za embosiranje, tako da liki niso najbolj elegantni. Tanek zlat flomaster pa se mi je posušil. Zamisel se mi je zdela dobra, izvedba pa ne, oz. ni to, kar sem si predstavljala. Ko bom imela primerne sestavine, bom poskusila še enkrat.


Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Najlepši par (Čestitke 1)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 kraft)
BARVE/INKS
akrilna barva; VersaFine (Onyx Black); Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool

8 komentarjev:

Anne pravi ...

What a super design!
Thank for for joining us at Less is More this week
Anne
LIM Designer

Unknown pravi ...

Very pretty, love the gold embossing! Thanks so much for joining in the fun with us over at Addicted to Stamps and More this week, so thrilled you took the time to play along :)

Marlene Atkinson pravi ...

A lovely card. Thank you for joining us this fortnight at The Crafting Cafe Challenge. Marlene DT

Ne-Ja pravi ...

Mene prav nič ne moti debeljši embossing, saj si tako izpostavila motiv. Vsekakor všečno in kar pokaži še kaj na to temo. Drugače obstaja ena tehnika kako preneseštiskan napis. Sprintaš željen tekst na pavz papir (lahko je tudi navaden bel list). Na drugi strani teksta z zelo mehkim svinčnikom ali ogjem pobarvaš del s tekstom potem pa samo položiš list na željeni del voščilnice in greš z svinčnikom čez črke. Tako dobiš odtis napisa, ki ga potem po želji obdelaš. Zelo enostavna rešitev. Upam, da ti bo kaj v pomoč.

Vladuška pravi ...

Odlicna ideja in meni se tudi izvedba ne zdi prav nic slaba.

Kylie pravi ...

This design is beautiful with that gold embossing! Thanks so much for playing along with ATSM xx

Dawn pravi ...

Such a great card & an amazing bedroom!
Thanks for sharing your work with us at The Crafting Cafe this month!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

Sammy pravi ...

What a fab idea! Lovely. Thank you for joining in with the challenge at The Crafting Café. Sammy-x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022