sreda, 14. maj 2014

Kako narediti zaslonski posnetek

Včasih bi rada fotografirala, kar imam na ekranu, vendar na novem prenosnem računalniku mi to ni uspelo. Naj sem še tako intenzivno in dolgo pritiskala na tipko "prt sc" in na "alt" ter "fn", mi ni uspelo. Poskusila sem vse, kar so svetovali na raznih forumih, a brez uspeha.

Prav debelo sem gledala, ko sem v Picassi našla dva "zaslonska posnetka" - na enem je stran iz Picasse, na drugem pa en blog. Le kako mi je uspelo? Sistematično sem se lotila pritiskanja gumbov in kombinacij, a zaman. Na trenutke bi potrebovala tretjo roko. :D

Potem sem našla na YouTubu video, v katerem je bilo prikazano, kako se pride do zaslonskega posnetka s pomočjo Slikarja. Pritisnemo na "prt sc" in odpremo slikarja, ustvarimo okno (izberi), ter pritisnemo na "prilepi" in pred sabo imamo to, kar smo fotografirali. Malo zamuden postopek, a uspešen.

To mi je dalo misliti, da je mogoče podobno s Picasso (glede na to, da sta bila posnetka tam). Odprla sem program in pritisnila "prt sc". Na moje veliko začudenje ( :o) je bil zaslonski posnetek že v Picassi. To je še bolj enostavno!


Neuspešna sem bila, ker sem klikala ob zaprtem programu. In tista dva posnetka sta najbrž nastala, ko sem po pomoti pritisnila tipko "prt sc" namesto "delete".

Naj vas spomnim, da se jutri ob 20.00 zaključi bombonček. Tiste, ki ste se prijavile, boste že zvečer izvedele za zmagovalko. Srečno!


3 komentarji:

Martina pravi ...

Hvala za upute.Ovo je uvijek vrlo dobro znati.
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Ja, ta Print screen gumb je meni ze velikokrat pomagal, predvsem pa ga veliko uporabljam v sluzbi. Ce bos imela se kaksno taksno vprasanje, je dobro tudi povprasat kar tako na blogu, v objavi in morda bos se prej prisla do odgovora, saj imamo izkusnje na razlicnih podrocjih in si rade volje pomagamo. Hvala za tvojo objavo, saj si marsikomu podala informacijo, ki je se ne pozna.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mi je všeč, da sem se nekaj novega naučila. Nikoli se ne ve, kdaj take stvari prav pridejo. Hvala za inštrukcijo. čao

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022