četrtek, 2. maj 2013

Rože za vse mame sveta

 Deževen dan mi je omogočil (poleg pospravljanja) ustvarjalni dan. Moram reči, da so danes ideje kar same vrele na plano. Nisem še dokončala ene voščilnice, že sem v glavi razmišljala, kako naj naredim naslednjo.

Za nekatera dela sem imela asistenta, mojega Kljunčka. On je izrezal in reliefiral večino papirjev, pomagal mi je poiskati markerje pravih barv, nadziral, kako poteka tiskanje v tiskalniku (saj veste, ko se dvigne pokrov in gleda, kako marljivo drvijo  posodice z barvami levo in desno ter za sabo puščajo barvno sled), opral mi je tudi krpice, ki jih uporabljam za čiščenje štampiljk ...

Vmes sva se pogovarjala o rožah in materinskem dnevu. Zame je že zbral voščilnico, čisto v njegovem slogu. V bistvu jo je zaplenil takoj, ko sem jo izdelala.

Zdaj pa o tem, kako naj bi po moje zgledala voščilnica za materinski dan. Preprosta skica, okvirček iz črnega papirja, dva različna vzorca s pikami - spodaj večji krogci, zgoraj črn washi trak s pikami. Rože, ki sem jih našla na spletu, sem prebarvala v črno in zapolnila votle prostorčke z belo barvo. Nato sem tri zložila skupaj tako, da se delno prekrivajo, eno rožo sem odtisnila še posebej, obrezala sem jo in pobarvala v temno rožnato barvo.


Rožnato cvetlico sem s tanjšim 3D lepilnim trakom nalepila čez eno izmed treh rož - na vse tri sem zalepila kristalčke (ki pa na slikah delujejo veliko bolj vijolčno kot v resnici).

Tako je nastala črno-bela voščilnica s pridihom rožnate, ki jo prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil);
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
washi trak domače izdelave; fuksija kristali
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Grand squares; Standard Circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus Photo R200

11 komentarjev:

Monika/Buzsy pravi ...

Oh, how pretty! I love the black and white with the touch of colors. The rhinestones look perfect. Thank you for playing along with us at The Sweet Stop.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo elegantna in lepa. Všeč mi je kombinacija barv in vijolični diamatki,
super
lp Tamara

Danica pravi ...

Zelo elegantna! Lepo.
Lp Danica

Mojca pravi ...

Prečudovita je in tudi meni je kobinacija barv zelo všeč. lp

Stephanie pravi ...

Beautiful card. Thanks for playing with us at The Sweet Stop.

SusuK pravi ...

This is nice :D Greetings from Finland

Tina pravi ...

Kakšna čudovita, elegantna voščilnica!

Sheri Gilson pravi ...

Beautiful card! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!

Regan pravi ...

Lovely! The pop of color and the bling are fabulous! Thanks for joining us at The Corrosive Challenge!
{hugs}
Regan

Mrs A. pravi ...

Beautiful card. Very Striking with the dark pink against the black. Hugs Mrs A.

Lepa kartica. Zelo Udarjanje s temno roza proti črni barvi. Objame gospa A.

Rachel pravi ...

fabulous! love those polka dots! Thanks for joining us in the Play Date Cafe!
-Rachel w k
rwkrafts.com

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022