torek, 9. april 2013

Preprosta voščilnica


Med izdelovanjem nečesa drugega (ko bom podarila naprej, bom tudi objavila), sem naletela na doma izdelan washi-trak iz samolepilnega papirja za fotografije, nato sem zagledala še skico pri Unscripted Sketches in sem dobila zamisel, kako porabiti natisnjeno.

SK174 US205
Moj cik-cak je mehkejši ... valovanje. Črno piko pa sem zapolnila z luknjo (če se sploh lahko tako izrazim), ki sem jo izrezala s hroščkom. 


 Nazadnje sem še na podlago natisnila rožico v barvi valov.



Voščilnica je bila narejena zelo hitro: lepa je v svoji preprostosti.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Hero Arts (Earth flowers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); foto papir
BARVE
VersaFine (Satin Red)
DODATKI
doma izdelan washi trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttebug; tiskalnik Epson Stylus Photo R200

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

oooo kako luštna ideja in lepa voščilnica. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

preprosta, a zelo lepa
lp

Andreja pravi ...

Zelo je zanimiva in predvsem zelo zelo lepa :-))

Danica pravi ...

Preprosta pa zelo lepa. Lp

dstandard pravi ...


What a great job you did with the sketch! Thanks for playing at US!

SmilynStef pravi ...

Love how you used a peek-a-boo design for the circle element ... so glad you joined us at Unscripted Sketches.

Geri pravi ...

AWESOME chevron image (almost retro), awesome card design and awesome embellihsment tucked behind the cut out circle. Clever, clever, clever and oh so very creative! Thank you so much for sharing your creative talents with us this week at Unscripted Sketches :)

Happy Dance pravi ...

What a wonderful card! Love the flower image contained within a circle cutout. Gorgeous wavy chevrons and super color! Bev

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022