sreda, 15. avgust 2012

Darilna embalaža - torbica

Zaprta torbica

 Že dolgo nazaj sem na enem blogu zagledala podobno torbico. Bila mi je zelo všeč, tako da sem začela razmišljati, kako bi jo lahko izdelala tudi sama. V bistvu je šablona zelo preprosta - trije trapezi. Same ravne linije.

Pred časom sem izdelala več teh torbic. Potem pa sem nekako pozabila nanje, čeprav sem pogosto razmišljala, da bi svoj nakit lahko podarila v takih torbicah. Končno sem privlekla na dan staro šablono, jo malo spremenila ter izdelala tole torbico.

Torbica se zapira z gumbom, oz. z vrvico, ki se jo ovije okrog srednjega gumba. Ostala dva sta okrasna in sta samo prilepljena zraven, srednji pa je "prišit". Za gumbe pa se moram zahvaliti Tini.


 Barve sem izbrala glede na izziv pri Craftalnici, džins, gumbke in trakce sem prilagodila na izziv pri Our Creative Corner, ker pa torbica v sebi skriva darilo (ki ga bom v celoti pokazala, ko bo prispel k obdarovanki), ga prijavljam tudi na izziv The ABC Challenge.


Zadaj

 
Torbica s skrito vsebino
 Darilno torbico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
ostanki vzorčastega papirja; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
Distress Ink (Tattered Rose)
DODATKI/ACCESSORIES
gumbi; trak; vrvica; alu folija
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800; Cuttlebug; Sizzix Bigz - Tim Holtz (Scallops)

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Wow, that was quick! Very cute bag, Thanks so much for joining us at ABC
hugs julie P

Mojca pravi ...

Uuuuaaaau tole je zelo lepo in krasno ti je ratala. Tudi barvna kobinacija je kr zahtevna, ampak tebi je super uspelo. LP

Janja pravi ...

Torbic ni nikoli dovolj :) in ta je prav luštna. Lp

Paula-Scrap Addict pravi ...

what a great creation! I love how you combined the denim, the buttons & the twine to create this amazing little purse... Thanks so much for joining Our Creative Corner, hope we see you again next week!

Louise pravi ...

Very pretty bag, creative idea. Thanks for joining us at ABC for our challenge
Louise

Simko pravi ...

Krasno torbico si izdelala, pa še tako dobro si uporabila barve za izziv Craftalnice.. Lp

Unknown pravi ...

This is just wonderful - I just love your take on the challenge at Our Creative Corner this week. So unique and well thought out. Thank you for playing along with us!

Lili pravi ...

Wonderful project! I love your color combo, orange and blue are my favorites. Great take on the challenge. Thanks for playing along with us at Our Creatve Corner this week!

Metuljčica pravi ...

O, ta torbica je pa čudovita, res dobra ideja in seveda je čudivita tudi zato, ker si tako lepo ujela barve.

Goga pravi ...

Super torbica, zelo zanimia ideja. lepo si uporabila tudi zahtevane barve iz našega izziva.
Pozdravček od Lili

Lin pravi ...

What a cute bag.

Thanks for joining us at ABC for our 'Vanish' challenge.

Lin xx

Marina pravi ...

O zelo lušna embalažica za drobna darilca=) Lep začetek tedna ti želim...

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022