ponedeljek, 7. november 2011

Po vsakem dežju posije sonce





To si vedno znova pravim, predvsem v teh deževnih dneh, ko je zjutraj tako težko vstati, se popoldne odpraviti na sprehod po razmočenih in blatnih tleh ... potem pa sonce sramežljivo pokuka izza oblakov v veselje vseh nas.

Temo sem izbrala tudi zaradi poplav, ki so zajele Ligurijo. Sama še predobro vem, kako to zgleda in sočustvujem s temi ljudmi. A tudi nad Genovo bo ponovno zasijalo sonce ...

Odtis Tilde sem pobarvala s Copic Ciao, ozadje sem pobrala s spleta, gre za nekakšno inštalacijo ... kapljice na laksu visijo s stropa. Prav zato je nisem hotela preveč prekriti in sem za okras uporabila košček spominske žice (spet sem posegla po nakitkarskem materialu) ter z njim ustvarila krog. Nazadnje sem še dodala kovinski dežniček ter napisala misel (spet lastnoročno).

Voščilnico prijavljam na več izzivov:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Magnolia (Running Tilda)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
Archival Ink (black); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
žica; kovinski dodatek (dežnik)
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Spellbinders (Standard Squares XXL)

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Krasno se poda to ozadje in vše mi je, kako Tilda stopi iz dežja.

Lesley pravi ...

Very cute card! Thank you for taking part in the MTTC challenge xx

Vanni pravi ...

Such a sweet card!

Thank you for joining this weeks Hanna and Friends Challenge.
Hugs,
vanni

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022