nedelja, 13. november 2011

Moja prva mednarodna blogerska nagrada

V petek sem z veseljem prebrala, da sem pri Crafts 4 eternity, kamor sem pripela svojo kreacijo, bila izžrebana.

Dobila sem kar 7 digitalnih štampiljk Bugaboo Digi Stamps po lastni izbiri. Seveda sem se takoj spravila v akcijo in dokončno odbrala 7 štampiljk. Bila sem tako hitra, da koda, ki sem jo prejela, še ni bila aktivna ... zato sem raje malo počakala z objavo. Malo sem se bala, da te nagradice ne bom prejela.

Danes mi je uspelo in sem digitalke lepo spravila v svoj računalnik, zato se moram malo považit. Katere sem izbrala pa boste izvedeli, ko jih bom uporabila na svojih izdelkih. Če bi imela tiskalnik, bi jih najbrž že (vsaj poskusno) natisnila. Tako pa bom počakala do jutri ...

VEČINO IZDELKOV, KI SEM JIH OBJAVILA V ZADNJEM TEDNU, SEM PONOVNO FOTOGRAFIRALA, SAJ JE VEČINA POSNETKOV NASTALA OB NEPRIMERNI UMETNI SVETLOBI. Predvsem pri nekaterih je razlika več kot očitna.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Čestitke, krasna nagradica. Zdaj pa veselo na delo ali ustvarjanje :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022